söndag 20 januari 2013

Helger

Njuter så av helgerna nu, bara få vara hemma och umgås. Tycker verkligen att dessa första månaderna på året är tunga, även om det finns mycket spännande att se fram emot detta året så får jag kämpa mot en söndagsångest varje vecka och njuter till fullo av fredagarna som är starten för helgen.

I fredags efter en hel dag i skolan unnade jag mig t.ex. Ett dubbelpass på gymmet innan jag åkte hem och myste med familjen och idag vill jag helst att helgen inte skall ta slut, vill fortsätta njuta.

Min strategi för att klara mig ur dessa kalla och tråkiga månader är att fylla vardagen med det som gör mig glad så som träning, viktväktarna och träffar med de som står mig nära :). Hur gör ni för att hantera denna mörka årstid eller har ni kanske inte ont av den alls?

Bjuder på en bild på mig och mitt största stöd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar