torsdag 7 februari 2013

När verkligheten kommer ikapp...

Det blir verkligen dåligt med uppdateringar nu och sanningen är nog helt enkelt den att jag har inget som känns relevant att skriva.
Det här året har börjat tufft, jag har tagit på mig 1000 saker som ska göras och nu börjar verkligheten komma som en smäll i huvudet.
Lite tråkigt inlägg idag men lite så det känns just nu och en del av mitt liv just nu. Känns svårt när allt är svart och jag måste hitta liiiiite ljus igen...

Livspusslet är inget lätt sådan utan känns just nu som ett 5000 bitars pussel där man vill ta allt och kasta i soptunnan för det känns omöjligt ändå =(.

En tröst är att efter regn kommer solsken, lyckan kommer tillbaka så småningom men kände att det var svårt att komma in i min blogg idag och skriva något posetivt så därför ger jag er sanningen istället ;-).
Inte på topp just nu men det som inte dödar stärker =).

Men för att liva upp det slänger jag upp några posetiva:
* Det är fredag idag!
* Mina barn är de finaste på denna jord
* Jag får tränat minst två gånger i veckan, energikick
* Jag har ett jobb som jag trivs med!

Återkommer (förhoppningsvis snart) med ett mycket mer upplyftande inlägg till er mina trogna läsare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar