tisdag 5 mars 2013

Det sista...

Det sista året i skolan är i full gång och om ca 10 månader är jag färdig lärare. Det märks att det är sista året för jag har en enorm stress över allt som ska göras och jag har konstant saker att pyssla med. Mitt liv just nu består av skola, arbete, företaget, träning och umgänge med min familj så det blir just nu lite tid till annat än "arbete" framför datorn. Minst sagt kan man uttrycka sig att jag har tagit på mig på tok för många uppdrag detta året men det är bara att härda ut ;-). Det är en ohållbar situation just nu men jag låter det vara så fram till sommaren ialla fall då jag får "sommarlov".

I helgen hade vi ialla fall en välbehövlig paus jag och min man tillsammans med två fina vänner. Vi stängde av allt och drog till Köpenhamn, njöt för fullt och firade ledigeheten (samt de båda vännerna som förlovade sig. GRATTIS!!!!!). Lite tufft att komma tillbaka till verkligheten bara men snart är det påsk och ledigt igen =).

Ikväll blir det arbete igen då jag håller i ytterligare en Viktväktarklass, trivs så bra med det och får en underbar energi av mina medlemar! Förra veckan hade jag även besök av hon som utbildat mig och fick massvis av posetiv respons vilket stärker självförtroendet och ger massa energi till att fortsätta =).

Livet är ansträngande just nu men samtidigt fyllt av så mycket kärlek och roliga saker =).
Nu - Plugga!

1 kommentar: