måndag 11 mars 2013

Livet

Njuter av livet och solen som lyser helt fantastiskt just idag. Svar ja, det är mycket nu men jag njuter av det jag har och de som finns här <3.

Helgen gick otroligt fort (som de flesta) men jag lyckades få in två pass på gymmet, massa mys med familjen, lite jobb, plugg och tjejfest a'la 80-tal rockers ;-). Denna vecka ser ut som följer:

Måndag: plugg och förberedelse inför tisdagens jobb
Tisdag: skola och sen jobb
Onsdag: träning (skivstång) , jobb och plugga
Torsdag: skola och träning (dans)
Fredag: skola och träning (dans)
Lördag: träning (dans) och därefter utnyttja födelsedags present av mamma och pappa ;-)
Söndag: dubbelpass träning ( tuff gympa och ett styrkepass)

Helt frälst av att dansa just nu och gillar att höja pulsen medan svetten sprutar! Tiden går även så fort då det görs till bra musik :-).

Så detta var lite ur hur mitt liv ser ut just nu, svårt att veta riktigt vad jag ska blogga om. Vad vill ni läsa om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar