fredag 12 april 2013

Dammar av..

Har haft en oerhörd lust att blogga det senaste så kände att det nu var dags att damma av bloggen och förhoppningsvis blir det en vår med många givande inlägg där jag kan få ut i ord allt som händer och sker i mitt liv just NU =).

2013 har blivit det året i historien som har startat mest intensivt (vad jag kan minnas), livet har varit (/är)  likt en berg och dalbana och jag har kämpat för att hålla mig över ytan. Ska jag vara ärlig så hade jag förmodligen blivit hämtad av männen i vita rockar om jag inte haft min kära make (TACK för att du finns i mitt liv!!). Nu ser jag dock ljuset och känner att jag faktiskt kan ge givande inlägg här på bloggen som förhoppningsvis ska handla om mitt liv (direkt från verkligheten ;-)) och bra tips/idéer för ett hälsosamt liv =).

Kort resumé sen sist;
* Jag är diplomerad coach hos viktväktarna =).
* Våra fina vänner har fått en underbar liten dotter <3
* Avklarat många härliga träningspass, ger ALLTID posetiv energi
* Premiären för att äta lunch ute i solen i år är avklarad *underbart*
* En av sönerna utreds för en sjukdom och hurvida han ska medecineras med hormoner (något tungt just nu som jag säkert kommer skriva en del om).

Kommer inte på mer nu men hoppas på att kunna ge er fler inlägg och att blogglusten håller i sig =).
Trevlig helg till er trogna läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar