torsdag 10 januari 2013

Hur har ni det??

Måste säga att jag njuter till fullo av att vara mitt upp med att städa ut julen och att känslan av vardag allt mer infinner sig. Nu börjar jag få en bild av hur detta året faktiskt kommer se ut =). Helg och ledighet är i all sin ära men vardagen är underbar!

I tisdags arbetade jag som coach första gången för ViktVäktarna, det gick över förväntan bra och var sååå kul!!! Det kom flera medlemar och lyssnade på mig men även min regionchef samt min mentor närvarade, och jag fick bara bra kritik av min chef efteråt, känner mig så nöjd och ser fram emot många givande tisdagar framöver tillsammans med mina fina medlemar <3. (Till alla er som inte var där men känner er sugna så är det aldrig försent, ni är så välkomna ;-)).

Idag har jag en helt otrolig träningsvärk, lårets-, bröstens- och bicepsmuskler gör sig definitivt påminda och det är så skönt att vara igång med träning igen som definitivt ger resultat, träning och maten fungerar precis som den ska just nu *gillar*.

Nu sover barnen, maken jobbar och jag har myst upp mig i soffan för att njuta av en stor kopp te framför tv'n.

Har er vardag börjat infinna er och mat/träningsvanor återgått till det normala??
Trevlig torsdag på er =).

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade din blogg när jag sökte bilder till ett collage jag håller på att göra. Inspirerande att läsa att du också är VV:are. Jag med. Men jag har min långa resa framför mig. Har tidigare gjort viktresor men med lite varierade metoder. Det sporrar verkligen att läsa om dina framsteg och att det är mänskligt med motgångar under resan också. Tack för bloggen!

    SvaraRadera