måndag 7 januari 2013

Imorgon smäller det...

Alltså jag har varit viktväkatre i över 18 månader och utbildat mig de senaste månaderna för att bli coach och imorgon så öppnar jag min första klass för att ta emot mina egna medlemmar och man kan omöjligt vara mer nervös än vad jag är jut nu =S. Ska bli så spännande, roligt och utmanande men samtidigt så är jag så rädd att glömma något så sitter nu och pluggar in allt igen som vi lärde oss på utbildningen.
Men det är ju alltid första gången för alla ;-).

Ska dock bli så roligt att äntligen få börja, vet sen vad jag gör alla kommande tisdagar, ska bli kul det här, men längtar så tills morgondagen är gjord. Nu är det på riktigt!!

Är du i Halmstad imorgon och känner att du vill få en hälsosam livsstil, upptäcka vårat nya 360 program så är du välkomen till mig imorgon 16:30 =). Så blir det första gången för oss båda ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar